God kväll!

Nu har jag gått ner alla graviditetskilona och väger numera samma som den dagen jag skrev in mig på mvc i v.10 eller så. Efter att Lukas tittat ut så hade jag fem kilo kvar och dom är nu borta på en vecka. Har varit likadant med de andra barnen 5-7 kg minus på en vecka. Man kan ju konstatera att det är effektivt att amma! Och det är nu man förbannar sig över att man var så tjock från början så att de här ynka kilona egentligen bara är en piss i havet. Men som sagt allt som är minus är bra.

Annars är det lugnt här hemma. Alla tre barnen sover sött i sina sängar. Jag och Kimpa ska gå och se på en film. Får se om vi får se den ifred och får vi det så är ju frågan bara hur länge jag håller mig vaken i soffan. Time will tell!


Kommentarer
Postat av: charlie

jag har 7 kg kvar ;/

2010-02-24 @ 09:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0