Hungrig som ett litet as

Men vad hjälper väl det?? Hela familjen åkte in till Maxi oich handlade och sen åkte vi till Valentino för att köpa med pizza hem. Kommer hem och är hungrig som fan och öppnar min kartong och vad ligger där jo EN JÄVLA KEBABPIZZA! Jag börjar nästan grina så förbannad blir jag. Okej kanske en överdriven reaktion men är man hungrig och jäkligt sugen så kan man inte bli annat än förbannad. Jag har för helvete aldrig ätit kebab i hela mitt liv och är vegetarian sen 13 år liksom. Idiotjävlar! Ska det vara så svårt att ta emot en beställning. En vegetariana utan oliver och champs blir en vidrig kebabpizza. Hur?? Och nej vi åkte inte inoch bytte den, det är ju ändå 4 jävla mil *suck*.

Tack för den Valentino!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0