I wish I could still call you a friend, I´d give anything

Ensam hemma, Alice på dagis och Felix i skolan och Kimpa på jobbet. Det är tyst och skönt, spelar musik på spotify annars hade det varit lite för tyst. Är lite trött sen gårdagen, man har inte riktigt samma ork som annars. Men det var väldigt trevligt att få komma ut lite. Åkte till Karlstad och sen åt vi på restaurang tillsammans och uppdaterade varandra om läget. Det var mycket positivt för dom flesta av oss, livet leker. Däremot så fick jag ett besked som gjorde mig väldigt ledsen. Livet är hemskt och cancer är en vidrig sjukdom. Man får sig verkligen en tankeställare när man hör om sånt här. Jag följer ju en del cancerbloggar och huvudet snurrar just nu. Man är verkligen lyckligt lottad det ska man inte glömma. Jag lever ett fantastiskt liv (ingen glitter och glamour kanske men ack så mycket kärlek). Jag tänker ta vara på varenda ögonblick. Som nu t.ex så passar jag på att träffa mina vänner så mycket jag bara kan.

Halkade illa igår förresten. Det var en stor isfläck som jag inte såg under snön och jag föll som en fura. Som tur är så landade jag inte på magen, men det är obehagligt ändå. Men så jäkla typiskt mig. En tant oroade sig för mig och när hon såg magen så ojade hon sig ännu mer men jag försäkrade henne om att det minsann gått bra. Bäckenet tog kanske lite stryk men inget som märks eftersom det redan är som det är :)

Idag ska jag plugga lite, sen blir det lugnt. Mysa med barnen och plocka lite här hemma.

Imorgon är det examen!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

lycka till imorgon!!!!

2010-01-21 @ 20:10:51
Postat av: Emelie

Grattis till Examen idag!!!Lycka till!Kram Emelie

2010-01-22 @ 07:04:51
URL: http://frokenmli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0