Bagdad

Idag har jag oxå varit på Ica Bagdad som vi kallar det. Åkte dit efter att jag och Alexandra gått en promenad. Shoppade en del men det fanns mest godis kvar. Mycket choklad och läkerol och tuggumi så en del sånt blev det. Sen massa lättdrycker. Nu har jag varit där iaf :)

Är trött och längtar efter kvällen. Kim fick gå upp till en skrikande Alice två ggr i natt. Och ikväll är det mycket på tv! Jag gillert! Mitt liv just nu består av tv haha. Men förhoppningsvis kommer några kompisar och hälsar på i veckan så jag får lite socialt liv. Sen har jag ju Alex som jag promenerar en del med, tur är väl det! Så man kan nog lugnt påstå att det är lugna gatan. Håller tummarna för att vi ska få hålla oss friska. Kim är risig och Felix har börjat hosta en del. Han ska till badhuset med skolan imorgon och det vill han inte missa. Själv har jag lite känningar i hals och kropp men det blir sällan värre än så för mig.

Nu ska jag lägga Alice och mata liten och spana på halv åtta hos mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0