Grattis mamma!

I dag är det mammas dag! I dag fyller min älskade mamma 60 år! Jag har världens bästa mamma, hon ställer alltid upp för mig och brorsan. Med allt från barnvakt till kläder och pengar. Hon köper saker till barnen och i stort sett alla deras ytterkläder och skor. Jag ber henne inte utan hon gör det frivilligt för att vara snäll och för att hon vill. I dag fyller hon alltså år. Men hon är inte hemma utan hon har spenderat helgen hos brorsan. Hon kommer hem imorgon och då ska vi ha lite fest för henne. Jag har en väldigt bra present på g, men vad det är kan vi ta en annan gång.

Själv är jag hemma med alla barnen. Alice behöver bajsa och äter inte och det ser ut som en rövarkula där hon gått fram. Lukas har sovit bra i sin säng ett par ggr redan. Förresten så vaknade vi två ggr av Alice i natt. Första gången kom hon in vid tretiden och frågade vart lillson var (hennes 1*1 cm stora herr nilsson). Följde med henne in och hittade Nilsson i hennes säng. Sen kom hon igen vid fyra och kröp ner hos Kim men var blöt så han fick byta hennes blöja. När hon lagt sig i sin säng igen så vaknade Lukas. Sova får man göra när man dör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0