Hot n´cold

Sa jag förresten av Kim nästan eldade upp våran fritös här om dagen? Han gjorde samma sak som mig. Satte på spisen och efter att ha tryckt av barnlåset så visade det sig att fler än en platta var på så här fin var fritösen efter incidenten


Som den goda flickvännen jag är så skällde jag inte på honom en enda gång. Jag sprang och hjälpte honom och dömde honom inte för en sekund. Jag påtalade vilket bra stöd jag var och påminde honom om hur irriterad han var på mig när jag gjorde samma sak med min handväska i somras. Jag vet hur lätt detta sker :) Vi använde fritösen trots detta lilla misstaget. Den funkade utmärkt. Men nu får det bli en ny här hemma.

Senaste bilderna på Lukas:


Han försöker verkligen fixera blicken nu. Han spanar så gott han kan lilla vännen.

Det går så fort han är snart tre veckor! Och han har börjat skapa sig rutiner och älskar att sova i vagnen. När vi lämnat storasyster på dagis så sover han närmare fyra timmar i vagnen sen. Och sover fortfarande åtta timmar varje natt och äter på morgonen runt sextiden.

Det märks att han är vårat tredje barn. Eller att det inte är första gången vi får barn om man säger så. Det här säger jag inte för att vara dum mot någon eller så. Det är mer ett konstaterande. När vi fick Felix så kom folk och hälsade på fort som bara den. Man fick presenter från gud och alla människor. Till och med från avlägsna släktingar. När Alice kom var det sämre med den saken och nu är det ännu sämre. Halva min och Kims familj har inte ens träffat pojken än, bara en sån sak! Som sagt det här är mest ett konstaterande. Han finns ju kvar så det är inte bråttom om man säger så. Men lite tråkigt är det ju så klart.

Idag är det lugnt här hemma. Alice är på dagis så det är väl därför :) Igår njöt vi av att Grey´s var tillbaka. Men som jag sa till Kim jag vill inte se ett avsnitt jag vill se tio! Jag älskart! Imorgon är Kim ledig! Han ska vara pappaledig på fredagar, underbart! Älskar när han är hemma hos oss. Vet att jag sagt det förut men han är världens bästa man! Han är fantastisk och vi älskar att ha honom hemma!




Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint du skriver om Kim=) Man blir lycklig av att läsa. Dåligt att göra skillnad på ungarna..hoppas folk inser vad dom går miste om. Må så gott, nu ska jag ge mig ut på promenad me dogsen

2010-03-04 @ 10:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0