Skavlan

Säger bara en sak: Skavlan! Vilken underbar man och fantastisk programledare! Han kan det här med att intervjua han, annat än den där Malou von Sivers det. Hon är torr, falsk och läser innantill. Och när han ler så är han ju bara för söt. Och han ser så ärlig och trovärdig ut. Tummen upp för dig!

Dagen har förövrigt bjudit på en tur till BVC och Lukas vägde exakt det jag gissade på. 5200 nånting. Sen skulle vi förbi Ica Bagdad, men efter att ha sett kön så sket vi i det. Man ska inte köa för att komma in i en affär. Inte värt det. Jag handlar aldrig på rea eller utförsälning så varför börja nu? Drog till Coop istället och har spenderat kvällen i soffan med godis, chips och must. Har även tagit en promenad med familjen och pussat extra mycket på man och barn ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh jag håller verkligen med dig om Malou!!! jag gillar henne inte alls, och så tycker jag jämt hon avbryter sina intervjuoffer och lägger orden i mun på dom. Jag begriper inte varför TV4 håller henne kvar.



Åh är lilla gubben så stor nu? 5200 g! Jag har planerat att våldgästa er i veckan, för jag måste gosa lite med bebis =)

2010-03-13 @ 12:24:46
Postat av: Sara & Tyra

Håller med.. han är bra!!

2010-03-13 @ 15:41:43
Postat av: Maria

Tina: Inte nog med det, har du tänkt på bur mörkt och tragiskt allt är?? Bara elände, deprimerande. I Malous program menar jag.

2010-03-13 @ 17:24:47
Postat av: Tina

Ja du har helt rätt! När hon bjuder in kändisar ska hon jämt prata om tunga saker. Ta Claudia Galli t.e.x när hon var på besök nu i veckan ville Malou fokusera på den tid då Claudia var deprimerad (när hon var i 20-års åldern). Det finns väl liksom hur mycket som helst annat att prata med Claudia om, kan jag tycka.

2010-03-13 @ 23:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0