I´m about to lose my mind, you´ve been gone for so long, I´m running out of time

Ska snart hämta hem mina hjärtan. Längtar efter dom! Men så kom jag på att jag inte poppat musik och då fick jag nästan lite ångest! Satte direkt på spotify på höög volym. I´m lovin it! Snart får man börja betala för spotify men det gör mig inte det minsta. Jag förstår inte riktigt att folk blir upprörda av det. Varför inte? Inget i livet är väl gratis, vem är dum nog att tro det? Samma sak med folk som tycker att man ska få tanka allt. Vi tankar oxå men man kan inte ta för givet att allt ska vara gratis. Nånstans måste ju pengar in för allt jobb folk lägger ner. Jag betalar gladeligen för spotify varje månad, gör mig inte det minsta. Jag älskar det!

Idag har jag inte varit lika aktiv som igår. Kan bero på att Lukas väckte mig fyra imorse. Men jag har hunnit snacka skit med två tjejkompisar i telefon, dagens måste haha. Idag kommer min kärlek hem. Känslans kärlek med andra ord Felix. Han är våran stora stolthet, mammas kille, åh hjärtat skriker efter honom.

Nu ska jag gå och hämta hem de små pruttarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0