Skitsjukan

Dagen började när Alice grät på sitt rum klockan 5.30. Hon hade slagit huvudet i sänggaveln. Vi gick upp och ut i garaget och såg på tv. Jag somnade om och sen gick vi in igen runt åtta och då var de andra vakna. Skulle bege oss till Maxi och kom tillslut iväg. Kimpa bytte till sommardäck men ett däck satt fast, tog en timme ungefär att få loss det.

Maxi var bra måste jag säga! Men oj vad stort jag upplevde det! Kylar överallt och mycket mat. Kommer ta mig ett tag att lära mig vart allt finns. Det var dock mer luftigt och inte alls lika trångt. Men kassorna var något sämre tror jag, speciellt där du självscannar. Alltså den obemannade scanningen. Där fick det bli kö. Sen var det trångt i restaurangen, blir trångt om folk står i kö när man ska förbi efter att ha handlat klart. Men annars tiptop!

Köpte en ny grill som vi invigde. Svärfar och Yvonne kom förbi och åt. Felix var på barnkalas. Lukas sov sen middag och när han kom upp var han inte riktigt sig själv. Han var ledsen på kvällen och orolig. Han ville inte äta heller, det är ett dåligt tecken. När jag skulle lägga honom för natten så kräktes han. Hela sängen full och sen hallgolvet. Så ja nu har vi magsjukan i huset! Riktigt skit är det!!

Ja jag hoppas att lilleman får sova inatt. Det är ju så svårt när det är han som är sjuk. Det blir ju kräks precis överallt. Men ja det är ju som det är. Bajs!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej inte magsjuka! ;( Usch, va jobbigt.. Hoppas verkligen ni andra klarar er.

2011-04-17 @ 17:44:22
URL: http://www.loveli.bloggsida.se
Postat av: Maria

Åh ja jag hoppas det jag med! Hoppas allt är bra med er!

2011-04-17 @ 19:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0