Tidig morgon

Jag har lite tid över så jag tänkte plita ner ett inlägg. Men nu kom Alice upp, sur som ättika är hon också dessvärre. Lukas vaknade runt halv fem imorse och han vägrade somna om. Cocos hade lagt sig vid hans huvud så det var säkert därför han vaknade. Så idag kom vi upp i tid skulle man kunna säga. Har redan plockat disk och satt på en maskin + en tvätt. Men han somnade nyss om lilleman. Tur var väl det, annars hade det blivit tufft på dagis.

Nu är Alice och ser på morgontv i garaget. Lika bra hon får piggna till där ute, minimerar vi risken för att hon väcker Lukas i förtid med. Fy för den fule vad trött jag är känner jag. Och vädret är grått och trist. Idag kommer Felix hem. Han har haft det mycket bra. Igår var de på Skansen och på mormor och morfars grav och idag skulle de gå på stan och fika och shoppa lite. Vi har blivit lite bortskämda när han varit borta. Kvällarna har börjat redan vid sju när de små gått och lagt sig. Vi har hunnit se några filmer senaste dagarna. Två bra och en riktigt dålig. Kan rekomendera The kids are all right och The lovely bones. Little fockers ber jag er hålla er borta ifrån. Riktig skit, rentav jobbig att titta på. Men det var väl ingen suprice om man säger så.

Nu ska jag hoppa in i duschen så har jag det momentet avklarat as well. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0