Pådrag i Bäckislava!

Det händer saker i lilla Bäckislava vill jag lova. Satt vid datorn och hör sirener så jag tittar ut genom fönstret. Då ser jag en polisbil komma i full fart och bromsar in så det skriker i däcken. Sen kom det en till. Fullt blåljus på! De jagade nog nån sate. Gissningsvis ett fyllo från gatan nedanför. Jag satsar på att en fest spårat ur. För strax innan så körde de utan blåljus mot huset där han bor. Det är inte ofta det händer såna saker här. Men de få gånger polisen är här så är det just då den snubben ställer till med fest. Jag sprang ut i strumplesten, jag är knäpp haha.

Annars har det varit en superdag. Felix kompis ringde åtta imorse så han åkte hem till henne och där var han hela dagen. Jag och de mindre var hemma och hade det mysigt. Kim kom hem tidigt och då drog vi till Gullspång och hämtade grejer och tittade till båten. Sen hem och hämtade Felix och fikade. På kvällen lagade jag mat och en underbart god paj. Bjöd hem mamma på fika med.

Imorgon blir det trettioårsfest, ska bli kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0