Crazy monday

Spenderade förmiddagen hemma hos Linda. Blev underhållen av två grabbar med en jäkla massa historier. Sen fick jag Lindas goda grönsakssoppa till lunch sen körde hon mig till jobbet. Har man fina vänner eller har man fina vänner!? Tack hun! Kom till jobbet och spenderade fem timmar där.

Sprang ner på stan och panikhandlade luciakläder till alla tre. Har massa kläder på vinden, men orka leta efter dom. Är ju ingen jättesumma precis. Men hade samma linne som Felix fick förra året (samma stl alltså). Åkte buss hem och gick ett par km och kom hem. Kim hade ringt mig och bett mig att komma hem. Han var dessvärre supersjuk. Över 39 grader i feber och jätteont i magen. Hoppas det inte är magsjuka av ngt slag men det verkar det inte vara. Kom hem och plockade som en tok och fixade inför morgondagen eftersom jag åker hemifrån strax innan sex imorgon. Det ska packas kläder och lucialinnen och allt vad det är.

Nu blir det snart sängen. Missade ett möte ikväll och imorgon öppnar jag, sen är det Lucia på kvällen i Kärr, restaurang onsdag, konsert fredag och utgång lördag. Är det december tror ni? Sure feels like it.

Stort grattis till Maria som blir 30 idag och Elton som blir 2!

Kommentarer
Postat av: Charlie

2011-12-13 @ 16:56:50
Postat av: Charlie

Mys då! Elton tackar för den fina gratulationen!

2011-12-13 @ 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0