Mat

Har just kommit hem från mamma. Vi var där och grillade. Mamma bjöd upp grannen med. Vi hade en massa mat och han sitter alltid ensam. Min mamma är en fin människa hon! Barnen sprang runt och lekte.

Tänkte visa er en person som står mig väldigt nära. Han är ganska liten men naggande god.

Vi kallar honom Sir eat alot


Efterätt efter en tjockkorv, massa potatisklyftor, grönsaker (från både sin egna och mammas tallrik) och kyckling


Fem minuter senare.....




Här kom Sir över en halv banan från Emeli

Och


Kulmagen växer




The gang



När vi kom hem lade vi barnen och jag förberedde lite inför kalaset imorgon. Fixade godispåsarna. Förlåt för att jag gnällde förut. Blir nog bra det där.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha... vilket gulligt smeknamn!

Jättefina barn ni har.

Kram

2011-06-04 @ 10:28:38
URL: http://annaochlivet.blogspot.com/
Postat av: Maria

Tack Anna! <3

2011-06-04 @ 10:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0