Rajraj

Idag är jag trött! Kom hem sent eller man ska nog säga tidigt imorse. Tina kom hit på eftermiddagen och vi hängde, åt mat och sen gick vi till Erik och förfestade lite. Sen åkte vi ner till Rudskoga på fest. Pratade med gud och alla människor. Det var liveband men jag var mest ute eftersom det inte gick att prata inne. Taxin vi hade förbokat skulle köra ett sällskap ner till Rudskoga och sen hänta oss och det drog ut på tiden kan man säga. Den kom vid kvart i fyra. Sen fick Tina vänta här hemma på att en taxi skulle komma och hämta henne. Så vi satt i mitt kök och åt pizzarester och smörgås halv fem på morgonen. Sen gick jag och lade mig. Gick inte upp förrens halv ett sen. Illa! Men men vad gör man.

Träffade sandra och hennes Henke och det var nog faktiskt kvällens höjdpunkt. Det var en mycket trevlig kväll!

(Finns så mycket jag vill skriva men jag kan inte) Lägger in bilder istället.














Huvudvärk och hunger i en taxi på väg hem. Nu är det inte roligt längre haha

Idag blev det inte många knop gjorda. Gick upp lagade lunch och duschade. Sen åkte vi hem till svärfar och fikade. Nu ligger barnen och jag ska ta mig en nattmacka och sen glo på tv. Imorgon är det jobb. Denna gången ska jag till ett nytt ställe. Ska bli spännande!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0