Saade for the win!

Nu är det lite drygt en timme kvar till finalen. Jag erkänner att jag blivit en nörd! En schlagernörd! Det hade jag aldrig trott. Ikväll håller jag och Felix på Saade. Jag tycker att låten är lite barnslig, typ gjort för barn men jag gillar den ändå. Jag gillar Eric, han är så jäkla söt! Som tvåa håller jag på Danny. Sen gillar jag Swingfly, jag älskar ju rap! Kim tror att The Moniker kommer att skrälla. Felix håller oxå på Saade, hans andra favoriter är Sara Varga och Bengtzing. Vore kul att se Saade åka till Tyskland så idag lägger jag min röst på honom.

Vilka håller/höll ni på?

(För exakt fyra år sen blev Alice till och den dagen var det oxå final i Globen)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Brolle! Min inte så hemliga crush ;)

2011-03-12 @ 20:46:34
URL: http://www.loveli.bloggsida.se
Postat av: Maria

Haha ja det är många tjejer som är svaga för honom. Han har nåt antar jag. Själv har jag nog blivit gammal och gillar lammkött haha.

2011-03-13 @ 10:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0