8 år!

Skulle ha gjort en efit igår. Men jag hann inte uppdatera på kvällen. Eller ja jag valde att se på en film istället. För att efter en halvtimme vakna av att saliv rann längs hakan. Vet inte alls hur filmen slutade tyvärr. Annars var gårdagen lugn. Jag, Kim och Alice åkte in och handlade. Felix hade mycket hög feber och ont i halsen så mamma kom och tog hand om killarna. Så det blev ingen fasting, men vi överlevde det med.

Idag fyller Felix år och han är småsur över att han inte fått öppna något paket än. Sanningen är den att vi bra köpt ett åt honom och det ska vi vänta med att ge honom. Han får en ny dator av oss. Det var det enda han önskade sig så det köpte vi. Våra familjemedlemmar är med och betalar dom också. Men han kommer att bli mycket nöjd sen.

Så idag ska jag dammsuga och baka lite. Mjölet var ju slut upptäckte jag. Sen kommer folket på eftermiddagen sen. Vi får nog sitta inne för vädret ser inte speciellt lovande ut.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0