Maj 10, 2011

Är ledig idag och det känns helt okej det med faktiskt. Alice fick gå iväg till dagis men jag behöll lillkorven hemma. Han har hostat en massa inatt och fick tillslut komma och sova i våran säng. Han har inget som helst behov av att vara på dagis så han fick helt enkelt vara hemma med mig. Mys var det! Han gjorde ett litet ofog dock. Tog kritor och målade på väggen i vardagsrummet, lilla busungen. Men han är inget mot vad Alice var. Han är fortfarande väldigt lugn. Idag klättrade han upp på en stol och sen vidare upp på databordet. Så han kan om han vill.

Sen gick jag och hämtade Alice och Felix hade två kompisar här. Så det blev en mycket lugn dag. På kvällen lagade jag mat till ett helt kompani. Alice åt det inte men det visste jag att hon inte skulle göra. Hon petar i maten. Kim byggde ihop soffan och sen var det tv. Det var alles.


Och ja jag vet att vi måste göra nåt åt lillkillens frilla haha


Chili corn carne, både vanlig och vegetarisk




Mys innan läggdags. Och ja jag vet att Alice måste sluta med nappen snart. Har faktiskt inte orkat ta tag i den biten bara. Tycker ni att kaninen ser lite luggsliten ut?


Se så fin han var en gång i tiden. Alice fick den tillsammans med en fin bok i doppresent av Charlie. Alice älskar Charlie för detta, Charlie är snäll säger hon.

Nu är det kvällen. Ska jobba imorgon så lika bra to get some sleep.



Kommentarer
Postat av: Tina

Åh vilken fin soffa! Vad mycket ljusare vardagsrummet ser ut nu!

2011-05-11 @ 13:59:12
Postat av: Johanna

Fast det är gulligt med barn som har sk. "nappbett" :) men det är ju inte bra för tänderna i det långa loppet.

2011-05-11 @ 19:20:30
Postat av: Maria

Tina: Tack vännen! Ja det blir nog bra, rätt trångt dock men det visste vi ju redan.



Johanna: Haha ja det ser rätt sött ut men inte helt bra nej :)

2011-05-11 @ 22:15:52
Postat av: Charlie

Tänka sig vilken hit kaninen blev, själv hade jag katten gunde, han är ihoppusslad med bruntejp, fick en ny likadan men den dög förståss inte, tycker det är supercharmigt när barn tyr sig till snuttisar av olika de slag men ändå glad tror jag att elton inte har nått soeciellt mer än nappar då, vet ju att de fick jaga runt i hela strand när gunde försvann emellan varven ;) hälsa gullungarna där hemma. Ps schnygg söffa!

2011-05-11 @ 22:34:21
Postat av: Charlie

Tänka sig vilken hit kaninen blev, själv hade jag katten gunde, han är ihoppusslad med bruntejp, fick en ny likadan men den dög förståss inte, tycker det är supercharmigt när barn tyr sig till snuttisar av olika de slag men ändå glad tror jag att elton inte har nått soeciellt mer än nappar då, vet ju att de fick jaga runt i hela strand när gunde försvann emellan varven ;) hälsa gullungarna där hemma. Ps schnygg söffa!

2011-05-11 @ 22:35:07
Postat av: Charlie

Tänka sig vilken hit kaninen blev, själv hade jag katten gunde, han är ihoppusslad med bruntejp, fick en ny likadan men den dög förståss inte, tycker det är supercharmigt när barn tyr sig till snuttisar av olika de slag men ändå glad tror jag att elton inte har nått soeciellt mer än nappar då, vet ju att de fick jaga runt i hela strand när gunde försvann emellan varven ;) hälsa gullungarna där hemma. Ps schnygg söffa!

2011-05-11 @ 22:35:32
Postat av: charlie

oj vad jag skrivit här, skrev från mobilen å hela telefonen hängde sig så jag trodde inte det kom med men det gjorde det ju - flera gånger om ;P

2011-05-12 @ 12:12:46
Postat av: Maria

Charlie: Alltid härligt med lite spam :) Blev lite fundersam när jag loggade in och såg fem nya kommentarer haha. Ja det blev en verklig hit. Men kommer de bort är det mindre kul. Tack! Hälsa du oxå! Tycker att det är dags att ses snart!

2011-05-12 @ 19:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0