Kalas hela dagen lång

Lördag idag, ingen lugn lördag om man säger så. Fullt ös hela dagen. Gick upp tidigt och vek in tvätt, tvättade två maskiner, duschade och fixade. Sen blev det frukost. Nu ska jag duscha Alice, sen drar vi in till stan för att handla och fika lite. Kim tar med pojkarna till Karlstad. När vi kommer hem ska vi på kalas jag och Alice. Efter kalaset har jag en halvtimme på mig innan det är dags att åka till nästa kalas. Nämnligen Mias 30-årsfest. Blir kul det!

Förövrigt så är min dator kaputt! Kim tror att det är nätaggregatet som är trasigt. Datorn startar inte och det tjuter om det. Mina fläktar har varit trasiga så det kan vara moderkortet med. jag är glad så länge det inte är hårddisken som pajat, är det så kommer jag att gråta som en skolflicka.

Nu ska jag sätta fart. Ha en bra helg nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0