Kalas i dagarna tre

Fryser så jag skakar. Kim har icke eldat här hemma idag och det känns kan jag tala om. Har lite ont i kroppen eftersom jag snavade idag. Öppnade dörren till Ejes för att gå in och äta en frukost med E. Hann inte mer än att få upp dörren förrens jag föll. Som en fura kan jag tala om. Antagligen hade mitt ena skosnöre fastnat i öglorna på den andra skon. De ska genast böjas ner eller knipsas av. Som tur var hade de en matta som tog emot. Men knäet är svullet och lila och det blödde en del. Har även ont i en arm och hand. Tror ni inte jag skyndade mig upp och sen sa jag förlåt mitt i allt. Förlåt för att jag ramlade liksom haha. Så typiskt mig!
 
Efter jobbet var det tänkt att jag och Charlie skulle åka till Mia och hälsa på henne och lille Love. Men snurriga lilla Mia ringde mig och hade kommit på att hon skulle på Luciafirande på dotters förskola på kvällen. Det hade hon helt glömt bort. Så det var bara att åka hem istället. Vilket förövrigt inte gjorde mig något. Kom hem och lagade mat och hängde med kidsen.
 
Måndagar är den bästa dagen i veckan (tv-seriemässigt vill säga). Dexter följt av Homeland! Två mkt bra serier om ni frågar mig! Perfekt avslut innan Kimpa drar till Sthlm imorgonbitti.
 
Helgen har förövrigt bara handlat om Alli Brallan. Tårta och paket på fredag, barnkalas med bästisarna på lördagen och kalas med mat, tårta och paket med släkten i söndags. Hon fick mycket bra presenter och det mesta i Dockskåpsväg och det är hon mycket nöjd med. Lukas tycker också att det är roligt att leka med. Honom frågade jag förresten om han var min kärlek igår. "Nej mamma jag vill vara din älskling". Om han bara visste!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0