Tillbaka!

Ja nu jävlar är jag frisk och på banan igen. Gick iväg till jobbet idag eftersom jag var smittfri. Jobbade en hel dag sen kom Kim och de yngsta och hämtade mig. Felix var och badade med en kompis. Vi åkte till Coop och handlade. Köpte lite mat och sommargottis i form av massa god frukt. Sen åkte vi hem. Alice hann bada en snabbis i poolen medans jag lagade mat. Sen kom Felix hem och vi åt och sen lade vi barnen. Jag är trött men jävligt tillfredsställd! Jag har jobbat och kommit hem och kramat små kroppar. Underbart! Dessvärre har jag lyckats smitta ner fina lilla mamma. Hon skulle ju vara barnvakt på lördag. Men hon verkar redan bättre som tur är (för hennes skull alltså). Men eftersom vi har ett sånt bra nätverk omkring oss så ringde Kim in svärmor som givetvis ställde upp. Så det ordnar sig hur som haver. Gott! Behöver ha lite kul nu känner jag! It´s about time. Kimpa insåg att poolen läcker. Tråkigt men det ska gå att sätta laglapp fast det är vatten i. Så det hoppas vi på! Nu ett avsnitt Downton Abbey innan sängen. Klockan ringer fem imorgonbitti. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0