And in the end, you're still my friend at least we did intend For us to work we didn't break, we didn't burn

Skriver ett inlägg trots att jag stör halvt ihjäl mig på att det inte går att dela upp i stycken! Idag är vi smått svaga här hemma. Lukas kom in till oss mitt i natten. han låg i sin säng och grät och när Kim kom dit sa han att han hade sovit färdigt. Då var klockan 12 på natten så han fick komma till våran säng. Jag sov rätt gott trots allt men han klängde och knödde på Kim. Kim började dagen med att plundra medicinskåpet. Sen efter frukosten skulle vi åka till Mariebergsskogen men det gick inte. Kim var så dåsig efter medicinen så vi åkte och köpte barnen en varsin glass i skärgården. Sen förbi Maxi och köpte barnen en varsin leksak sen hem. Slängde ihop lunch, lade Lukas och sen mig själv. Var för trött för att stå på benen och Kim låg redan. Trodde magsjukan var över, men magen har krånglat hela dagen. Det har den inte gjort innan så jag vet inte vad det blir. Är illamående bortemellan och trött och seg. Hoppas det känns bättre imorgon. För till veckan blir det jobb i vanlig ordning. Det är redan juli imorgon, det är ganska deprimerande faktiskt. Vi har inte ens fått upp våran pool! Så här sena har vi aldrig varit förut. Jag älskar sommaren men känner mig lite vemodig till den i år. Det är så himla mycket jag skulle vilja hitta på, men det finns inte så mycket tid och vi har endast en vecka tillsammans i år. Men man får göra det bästa av den. Förra året var sommaren outstanding med Riga, Orsa, Göteborgsresa med tjejerna bla. Men lite planer har vi allt. Vi fyller ju år nu jag och Kim. Köpte oss en vuxenkryssning med Galaxy till oss i gemensam födelsedagspresent. Så den drar vi iväg på till helgen. Kim köpte sig även en stor elektrisk arbetssåg och sen köper vi oss en systemkamera. Har velat ha en i flera år men det har inte blivit av. Men vi tar väldigt mycket kort så det ska bli kul att ha en bättre kamera helt klart. Det sista vi gör i sommar är att vi åker ner och går på Liseberg med brorsan och hans familj. Hans hyresbolag har hyrt parken och man får både inträde och fritt åk hela dagen för 25 kronor per person. Vi ska ju ändå ner så då är det klart att man passar på när det är gratis. Det sparar vi närmare 2000 kronor på. Nu ska jag se på tv en sväng. Vi har gått med i lovefilm igen och får fyra filmer varje månad. De första tre såg jag inte på men den fjärde ville jag se. Men vi har ett problem för jag kan aldrig se en hel film och Kim hatar att bara se en halv. Men igår kom vi överens och när Kim såg att jag nickade till första gången så stängde vi av. Kom ungefär halvvägs och sen piggnade jag till såpass att jag kunde se tre avsnitt av satc i sängen sen. Passar mig utmärkt! Men vi har alltså halva filmen kvar och jag vet vad den handlar om för första gången på en herrans massa år. Yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0