Ännu en måndag till historian

Gillar inte att låta negativ men jag skulle helst stryka ett streck över hela den här dagen. Skulle vilja ta tillbaka den. Men det går ju inte.

Felix har magsjukan och antagligen Kim också. Vaknade till igår kväll när jag precis somnat till. Hör att det plaskar i Felix rum. Går in och ser hur pojkkraken hänger över sin loftsäng och kräks allt vad han orkar. Men sen dess har det inte blivit nåt mer faktiskt, men nu mår Kim riktigt dåligt och har krypit ner i sängen. Det värsta med detta är att man ska vänta ut det. Brukar ju ta ungefär två veckor innan det gått igenom alla barnen. Vet att jag låter negativt, det kan ju vara slut här. Men min stora erfarenhet av skiten säger mig annat.

Annars har jag jobbat idag och kom hem och omfamnade familjen som varit hemma hela dagen av uppenbara anledningar.

Sitter och planerar för sommaren. Eller den lilla sommar vi får tillsammans. Vi har enbart en vecka tillsammans, men får se till att utnyttja helgerna med. Min plan är att vi ska åka bort den där veckan. Men den stora frågan är vart? Kollar runt men kommer inte riktigt på vart jag vill. Vill iof överallt, men ja jag vet inte. Råd och tips tages tacksamt emot!!

Våran nya grej här hemma är att allt ska planeras, alltså planeras mer ingående. Vi har det så att tiden bara passerar och hux flux ska man hitta på nåt och så blir allt sporadisk och inte alls så bra som man vill att det ska bli.


Detta vill jag hinna med. Ja Gladiatorerna kan kanske kvitta men inte resten.


Denna hade Felix fröken gjort till honom.

Nu ska jag se på lite SATC innan jag kryper ner brevid min magsjuka man!

Ett stort plus denna dagen var att jag fick höra en fantastisk nyhet från en av de bästa ♥



Kommentarer
Postat av: charlie

jag och lail har pratat om att åka till eskelstuna djurpark nån dag, ni kanske vill med dit?

Svar: Ja det skulle ju vara roligt. När hade ni tänkt er dit?
mariia

2012-06-19 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0