I´m a god damn fool, but then again so are you

Ännu en vecka kan läggas till handlingarna. Har haft en bra helg tillsammans med bror och hans familj. Igår åkte vi till badhuset och badade, sen käkade vi tillsammans efteråt. Tyvärr hade vi bråttom iväg eftersom Felix skulle iväg på inflyttningsfest hos en kompis. Kim körde hem oss och vilket jäkla väder det blev. Jag sa att det måste komma nederbörd snart för det kom som en stor mörk vägg mot oss och mycket riktigt. Det började hagla som bara den och blåsa, det tog riktigt tag i bilen. Men vi tog oss hem, sen åkte Kim tillbaka till stan för att hänga hos en kompis innan Felix och hans kompisar skulle hämtas hem.

Barnen hade sovit på vägen hem så jag tänkte ha dem vakna under melodifestivalen, men märkte att de var trötta så jag lade dem. Sen såg jag själv sen kom Felix och Kimpa hem och joinade mig. Killarna hade fått låna Kims telefon i bilen och tittat på festivalen de med. De hade suttit där bak i bilen och resonerat var på Felix säger. "När vi har varit på fest så här tillsammans och nu sitter här tillsammans så känns det som att vi är de bästa av bästa vänner". Kompisarna höll med. Kim tyckte det var rart och jag fällde givetvis en tår när han berättade detta.

Idag har Kimpa varit och fällt träd och jag har hängt med kidsen. Vi tog en promenad till kojan i det fina vädret. Sen på eftermiddagen bakade jag en bärpaj som vi fikade på när kvällen kom.

Om en timme blir det BB sen sängen. Tack för en fin vecka! Tack livet, du är förbannat bra!








(och nej inte mina lår haha)













"Jag springer mamma"

Kommentarer
Postat av: Charlie

Du ä rolig du, gilla lårkommentaren.

barnens ytterkläder - jätteschnygga

Å det ä härligt att ni alla ä på benen igen, då kanske det oxå innebär en dejt snart!?

Puss på dig hjärtat mitt

2012-03-11 @ 21:04:34
Postat av: Maria

Haha ja. Tack vännen! En dejt står högt upp på listan vet du. Kanske redan i veckan? :)

2012-03-11 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0