Kalas och barnmässa

Middag hos svärmor igår eftersom hon fyllde år















Idag var jag och Felix på barnmässan med Alexandra, Ludvig och Julia. Var helt okej men inte så mycket som intresserar mig. Märks att barnen börjar bli äldre. Efteråt åt vi mat på donken. På eftermiddagen hängde jag och barnen i trädgården, sen in och gräddade våfflor dagen till ära.






Dona Julia dansade loss när hon kom ner ur vagnen!


Kameleont design hade en monter, älskar deras kläder. Är otroligt bra kvalitet med!














Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hade funderingar på att åka dit men struntade i det. Det är nog som du säger att det inte finns så mycket när barnen börjar bli större. Däremot att gå där när man är gravid är toppen för det delas ut mängder av gratisgrejer.

Så stor Lukas har blivit! det går så fort!! Härliga vårbilder=)

2012-03-25 @ 22:51:44
Postat av: Maria

Precis det är ju så. Mycket fokus på bebisar och graviditet. Men det är ju inte så konstigt. Dåligt med gratisgrejer i år med måste jag säga. Fick bara några små tuber med lotion typ. Men mysigt ändå!

2012-03-26 @ 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0