Sunday lovely sunday

Ännu en fin dag är till ända. Det var underbart väder och då känns ju livet väldigt lätt, inte sant?! Kim gick ut och högg och grävde bort delar av en stubbe redan innan frukost. Själv tog jag det soft och plockade tvätt och fixade frukost. Sen kom en kompis till Felix och Kimpa tog med surpuppan och handlade spett och annat vardagligt jox som mjölk och frukt. Jag fixade lunch och när Kim kom hem så drog jag iväg.

Åkte till Karlstad och mötte upp Eva och vi gav oss iväg till Ulrika. Dit kom även Mia, Sofia och Emilia. Hade aldrig varit hos Ullis förut (inte i hennes nya lägenhet). Den var jättefin och de hade en stor härlig terass. Vi fikade och catchade up litegrann. Bokade mer planer och nu ska vi ses lite mer i sommar. Blir ju ofta att det går ett tag mellan gångerna. Alla har fullt upp med sitt och vi bor så utspritt. Men när vi ses så känns det helt rätt och vi känner varandra väldigt väl ändå. Tack tjejer!

Åkte hem och slog ner röven framför datorn och tv:n. Nu ska jag snart gå och kojsa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0