Seg

Idag är jag trött. Somnade sent och vaknade tidigt. När klockan ringde vid fem så satte jag mig upp i sängen och frågade om det var ett jävla skämt!? Snurrig och trött, trodde klockan ringde mitt i natten hehe.
 
Efter jobbet åkte vi till veterinären med Fleeze. Kom dit 14 och därifrån 17.30. Inte så kul! Han har piggnat på sig i helgen. Så avlivning var inte på schemat som tur var. Men det tog tid att ta blodprov och få honom undersökt. Proverna visade på infektion sen några månader tillbaka. Lite sänkta njur och levervärden (gammal katt). Han fick åka därifrån med antibiotika. 2000 kronor gick kalaset på, men det är han värd! Och vi kom hem vid halv sju. Slängde i barnen och mig själv lite mat. Hade bara ätit några mackor på hela dagen.
 
Imorgon drar Kim till Sthlm så det blir fullt ös här hemma. Ska gå och packa iordning dagisväskan. Sen blir det Dexter i sängen.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0