Julen 2014

Vilken fantastisk jul det har varit, fuckin´awesome om ni frågar mig. För det första är brorsan här och firar jul med oss för första gången på fyra år. Sen berättar Kims mamma att vi ska åka utomlands tillsammans allihop i mars. Hon fyller 60 år och vi har pratat lite om detta och nu har hon beslutat det. Jag har vart på vippen att boka själv men har avvaktat lite. Nu får vi åka tillsammans allihop, känns helt underbart faktiskt! Sen fick jag en bärbar dator av Kim i julklapp. Jag blev helt stum! Han är den finaste som finns! Sen hände en annan sak som också gör att jag går på små moln. Jag älskar livet!!
 
Barnen blev otroligt bortskämda kan jag säga. Nu har de inget att önska sig mer och man skäms nästan med tanke på att folk svälter. Tur att det bara är jul en gång om året, Barnen fick äntligen en efterlängtad surfplatta av mormor. Ja hela dagen var riktigt lyckad. Kvällen slutade med att vi körde Tina till Karlskoga, en mysig tripp och den avslutades med kvällsmat på Statoil.
 
Imorgon åker vi till svärfar som inte kunde närvara ikväll. Sen ska vi mysa med familjen och bara njuta närmaste dagarna.
 
Hoppas ni hade en riktigt God jul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0