Jullov!

Snart är det jullov och det är ruskigt efterlängtat! När jag kom hem idag så slängde jag jackan på golvet och slängde mig på soffan en kvart. Var trött och dränerad på energi. Kändes som att jag inte skulle orka ta ett steg till. Nu känns det okej igen. Har varit en tuff vecka på jobbet. Det märks på barnen att de behöver jullov om man säger så. Men ändå vilket fantastiskt jobb jag har ändå! Älskar det! Och jag är på en otroligt bra arbetsplats. Jag trivs bättre hela tiden. Alla är verkligen fina människor och barnen är underbara! Idag var det skolavslutning och jag fällde en och annan tår. Bara jag pratar om det så kommer tårarna. Vilka fantastiska ungar och som de sjöng. Hade en sexåring som sjöng solo, underbart! Sen tackade vi av Johan som slutar i veckan. Kommer sakna honom, han är en otroligt bra kille!
 
Har pratat sönder Linda nu ikväll med. Hon är världens finaste och hon orkar fortfarande lyssna på min skit! <3
 
I veckan hade Felix klass klassfest och jag var där och ställde iordning och vaktade dem. Men de hade fixat mycket själv. Lekar, låtlistor och annat. Härliga ungar! De blir stora fort. På söndagen var vi på kalas hos Elton som fyllt fem år. Vi har hunnit gratta Tina som fyllt år. Haft antalet möten på jobbet. Felix har varit sjuk och nu är Kim sjuk och ja ni vet ju hur en karl mår när han är sjuk.
 
Jag är inte helt julledig än. Jobbar på måndag. Sen jobbar jag även på Södermalm den 2:a. Men annars är jag ledig mycket nu och det känns fantastiskt! Ska försöka hinna träffa nära och kära. Ska även hinna ikapp här hemma. Ska ta tag i brötrummet bla. Taket är klart och idag fick vi takfönstret insatt. Nu saknas bara plåt och stuprännor som kommer upp på måndag. Men mest vlir det kvalitetstid med familjen <3
 
Puss på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0