Sjuårskalas och annat

Har några minuter över. Ska snart se Big brotherfinalen. Slutade att se bb för längesen. Men finalen kan ju vara kul att se!
 
Sen sist: Hade svärfamiljen här på första adventsfika. Kim har målat som en galning till brädorna till taket. Han har hållit på varje kväll till tio eller så. Jag har varit ute och käkat med mina gamla kollegor på Södermalm. Det var en riktigt härlig kväll som vi snart kör en repris på! Har varit på julfest med jobbet i Arenan. Trevligare än jag kunnat ana men vi åkte hem tidigt. Har varit på julbord nere på Norrqvarn med svärfamiljen. Riktigt bra vegetarisk mat i år och underbara efterrätter.
 
Sen har våran Alice fyllt sju år! vi hade kalas för släkten och hon fick en massa fina och bra saker och massa av det hon önskat sig. Så hon var lycklig! Felix har graderat sig i karaten och har numera grönt bälte!
 
Igår var jag trött och seg, har varit det ett par dagar (behöver jullov som alla andra). Åkte hem och somnade på soffan och glömde bort ett möte jag hade på jobbet. Så kan det gå. Idag har jag bakat tre satser chokladbollar till Felix klassfest som är imorgon. Jag sa ja till det samt att vakta dem en stund imorgon under festen. Ibland är man "dum" men jag gillar att ställa upp!
 
Takkupan är snart klar och det blev en jäkla skillnad. Kommer att bli en riktigt uppiffning på det här huset. Visar bilder sen när det är klart.
 
Kram på er som fortfarande tittar in här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0