Härliga sommar!

Har jobbat i veckan och jag har slickat skuggan kan jag säga. För varmt för att jobba i solen.

Vi har badat varenda kväll. Det är så härligt! En dag träffades vi i skymningen jag, Linda och Jea med barn. Igår åkte vi till revsand tillsammans med kims syster och hennes familj. Det var otroligt varmt i vattnet. Nästan ljummet om ni frågar mig. Linda och hennes syster med barn dök upp dem med. Så barnen lekte, badade och ville aldrig gå upp. Åkte hem runt åtta och då var det fortfarande 29 grader ute.

Idag åkte vi och åt lunch på donken för det är för varmt för att laga mat. Sen åkte vi till gottbol där vi mötte upp kims syster igen. Där var det 25 grader i vattnet. Helt underbart! Jag älskar att bada och var i vattnet i över en timme, kanske närmare två. 

Sommaren när den är som bäst! Man badar och njuter och det är varmt i detta avlånga land. Visst är det nästan på gränsen till jobbigt ibland men jag tänker inte klaga. Snart är det kallt igen! 

Utslagna barn












Man blir trött av att vara på stranden



Köpte en gåstol till axel. Tror han kommer att gilla den. 

Ha det gott och njut av sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0