Helg med familjen

Haft en härlig helg med familjen! Igår åkte vi till lek och buslandet och där mötte vi upp Jea, Freddie och Mika. Barnen lekte och hade kul. För första gången ever så klättrade de helt utan oss. Vi brukar följa med upp en del men igår stod vi mest och övervakade, satt i restaurangen ett tag med. Lyxen med att ha "stora" barn.
 
Sen åkte vi till Bauhaus och köpte två borrmaskiner och lite blommor. Sen vidare till Marieberg där vi köpte kläder till barnen och jag fick tag i en ny muskparfym. Barnen var riktigt duktiga i affärerna och vi hade en riktigt mysig dag tillsammans.
 
Imorse kom en kompis till Alice och lekte ett par timmar. Jag gick här hemma och tvättade och plockade lite och vattnade mina orkideér. Sen åkte vi till Mariestad för att fira svärmor som fyller imorgon. Som vanligt så fick vi utomordentligt god mat och tårta! Lämnade barnen där och tog oss en sväng till Karlssons. Skulle titta på nytt porslin men hittade istället lite smått och gott.
 
Nu ligger barnen och jag ska gå och knoppa jag med om en stund. Hoppas ni haft en trevlig helg!
 

Min lilla bebis har fått en blomma, kul! Köpte två nya orkidéer. Har inte plats med dem men snart har jag ett hus med fler fönster.
 

Brorsan är i Thailand i tre veckor och jag är sjukt avundsjuk! Men vi har en jobbig men härlig vår att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0