Livet är fantastiskt!

Här om dagen så bestämde jag mig för att inte sura eller tänka negativt mer innan jul. Det är snart jul, vilket innebär ledighet och massa mys med familjen och andra nära och kära. Det går mot advent och man får tända ljus och stjärnor! Jag har en fantastisk familj, ett jobb där jag trivs bra och underbara vänner. Jag är verkligen så lyckligt lottad.
 
Idag ringde vi in mamma som tog barnen och så åkte vi till Karlstad och handlade. Köpte lite presenter till brallan som fyller sju år om en vecka samt färg till takbygget. Gick också på Ikea där Kim åt julbord medans jag åt nån halvätlig vegetarisk pasta. Men lugnt och skönt var det. Sen släppte han av mig hos Ullis och vi åkte vidare mot Mia och hennes nya boende i Forshaga. Satt där och pratade och hade trevligt i ett par timmar. När vi kom till Karlstad passade jag på att gå in på subway och äta lite innan min buss gick hem. Nu sitter jag här och njuter.
 
Imorgon kommer Kims familj hit och adventsfikar. I veckan ska jag ut på middag med mina gamla underbara kollegor! Sen är det julbord med Kristinehamns kommun. På lördag blir det julbord på Norrqvarn och så fyller min älskade unge sju år! Hon har blivit så fantastiskt mogen och gör med glädje sina tre läxor varje vecka. Sen kommer även takläggarna nästa vecka. Ställningen är på plats.
 
De ser kanske inte så muntra ut på bilden men det var dem och det här är fina tjejer! Lotus är sjukt stor, når mig till bröstet.
Lite Dexter, sen en pod!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0