Några veckor i Oktober

Har inte skrivit här på flera veckor inser jag nu. Livet går i ett jäkla tempo (som jag upprepar varje gång, sorry!).
 
Sen sist så har jag haft besök av Tina en kväll. Hon kom hit och åt middag, läste godnattsaga för de små och sen såg hon på tv med oss hela kvällen! Riktigt mysigt! Varit på ljusparty hos Marita och ätit gott och skrattat! Fikat med Linda och Maria på Ejes. Kommit hem och stressat för att barnen skulle på halloweendisco och sen insett att de fixar allt själva. Sminkade varann och tog fram kläder och sen gick iväg på discot tillsammans. Jag har världens lättaste barn. De bara kör på och låter mig varva ner mellan varven. Underbara ungar!
 
Förra helgen hade jag tjejkväll. Mina närmaste vänner kom hit och vi åt pizza och sen friterade bananer och glass. Vi drack vin och pratade bort ett par timmar, underbart!
 
Nu i veckan var det höstlov och jag var ledig tis och ons. Var bara hemma och hade det allmänt mysigt och alla njöt i fulla drag. På torsdag var jag hemma från jobbet då jag av diverse anledningar inte kunde gå dit. Men på kvällen tog jag mig iväg till thai och träffade Linda, Lisa och Sara som jag inte träffat på 16 år typ. Vi hade hur trevligt som helst! Det ska inte dröja innan vi ses igen! <3
 
I fredags kom bästa svärmor hit klockan 6.30 på kvällen och tog hand om barnen hela dagen. De hade varit i skogen och haft det bra. Vi bor nära världens bästa skog! Sen på eftermiddagen så kom Kims syster med familj, mamma och en kompis till Felix hit. Vi åt tacos och äppelpaj och sen gick vi bus och godis. Gick hem till familjen Tucek för att gå runt i deras gård men ingen av barnen vågade gå in :) vilket jobb de lagt ner!
 
Idag kom en kompis till Felix hit och Linda och killarna. Jag och Linda sjönk ner i soffan och pratade och letade resor. De har ju sänkt priserna nu och jag får typ hålla i mig för att inte boka. Jag kan absolut boka men Kim har en poäng när han säger att vi ska köpa bil och tak inom en kort framtid. Men åh vad jag vill åka!!!! Jag har drabbats av ressjukan och den verkar tamefan obotlig!
 
Den här veckan bjuder på kvällsplanering imorgon. Arbetsdag på 12 timmar, skolfest på torsdag och badhuset med familjen till helgen. Nu en bra serie sen sängen. Klockan ringer 5 imorgon.
 
Puss på er!
 
Köpt nya skor och jag älskar dem!
Såna här stora spindlar bor i vårat hus och till och med jag ogillar dem!
Köpt en ljusstake av Ela

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0