Söndagkväll

Söndag igen och jag har gjort alla måsten tagit kvällen. De små är duschade och lagda, morgondagens väskor är packade, kattlådan tömd och tvätten tvättad. Har varit nere hos svärfar på lunch. Smakade mycket bra. Lukas var på kalas så mamma åkte och hämtade honom efteråt. Alice har varit trött eftersom hon var på spökövernattning på ridskolan igår. Men hon var riktigt nöjd.
 
Har varit duktig och gjort cellprov. Mitt första på åtta år och det var lätt som en plätt. Från och med nu kommer jag gå varje gång jag blir kallad. Det känns väldigt bra och jag är inte speciellt orolig inför beskedet.
 
Har varit på homeparty hos Charlie och igår var jag där och drack vin sen gick vi ut och åt tapas. Har varit på date i Karstad med Kim. Vi åkte dit och åt middag, handlade och fikade på Ikea. Det var en väldigt härlig kväll! Tog även med barnen till Leos lekland och nu har vi bokat ett kalas för Alice där om ganska exakt en månad när tjejen fyller åtta år.
 
Har haft Kims familj här två dagar och ätit mat och gått bus eller godis med barnen. Sen har vi varit på lekdejt med Lukas förskola, den ägde rum i en gympahall.
 
Annars har vi hantverkare här som ska fixa bergvärme åt oss. De har just tagit bort oljetanken. Så kim har gjutit och målat och fixat därinne hela helgen. Annars så har han typ jobbat fem helger i rad och är lite sliten. Känner mig också sliten och kröp ner i sämngen och sov förut när vi kom hem. Fixar inte riktigt det här med att gå ut och dricka längre. Det sliter, behöver helgerna till att bara ladda om på nåt vis. På kvällarna ser jag serier på tv eller sons of anarchy på netflix.
 
Nu ska jag krypa ner i soffan. Imorgon gör jag 12 timmar på jobbet. Puss!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad bra att du fått cellprov fixat:) man känner sig alltid så himla lättad när man har eländet klart! Trevlig helg till er

Svar: Ja det var på tiden om man säger så! Hoppas ni har det gott!
mariia

2015-11-12 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0