I´m gonna drink you in like oxygen

Det snöar ute! Jag menar inte lite snöblandat utan det fullkomligt vräker ner! I helgen är det första maj så jag inser att detta aprilväder snart upphör. Är väldigt trött på att gå runt och frysa. Vill gärna beställa en resa men lugnar mig och inväntar vår och sommar istället. Längtar!
 
Sen sist har jag hunnit med Ullared med fina vänner, en härlig afterwork och lite annat smått och gott. Är ganska lugnt på jobbet fast utvecklingssamtalen är i full gång. I helgen ska vi till svärmor och hjälpa henne lite.
 
Annars tycker jag att livet är förbannat fantastiskt. Älskar det här! Har funnit en ny serie på netflix och jag fullkomligt älskar den, har fått nya vänner på jobbet som hittat in i hjärtat, familjen är så härlig och okomplicerad och det går mot vår. Lyssnar på musik speciellt Sia varje dag och får en otrolig energi. Måste gå på henne på Way out West i sommar, bara måste!
 
 
Felix briljerar
 
 
 
 
 
 
Älskade Teneriffa
 
Onsdagsfika på mitt underbara jobb
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0