Leva life

Dagens höjdpunkt är nog att sitta under en filt i soffan och se på Bonde söker fru. Eller det är kvällens bästa, dagens bästa är alla mina fina kollegor. Älskar dem! Vi sliter tillsammans och vi gör det bra, fast det är rätt kämpigt ibland.
 
Har haft en fantastisk helg. På lördagen åkte vi till Bäckhammar och barnen sprang ett litet lopp och fick fika. Sen åkte vi hem till mamma och hjälpte henne med lite grejer. Sen vidare till Gullspång där svärfar bjöd oss på pizza på det lokala pizzahaket. Sen åkte vi vidare hem till Kims mamma som vi inte träffat på ett tag. Hon har diskbråck igen och har haft väldigt ont och svårt att ta sig till oss. Och vi har väl inte riktigt hunnit med att åka iväg på helgerna. Vi fikade sen bjöd hon oss på mongolisk buffé på kvällen. På söndagen gick vi på Hitta Doris med barnen. Förra helgen åkte vi till Karlstad och köpte höstkläder till barnen samt rastade dem på Leos lekland. Har även hunnit med grillkvällar här hemma och middag ute med tjejerna samt Bio med Jeanette.
 
Det har  varit en väldigt lugn vecka. Kim är hemma sjuk och i måndags var han ledig. Så jag har inte behövt lämna barnen på fritids på morgonen utan bara promenerat till jobbet. Dit är det exakt en km, mycket smidigt.
 
En väl spenderad PKU-dag
 
Egen skörd
 
Jag och min bästa vän här i livet, jag är glad som har henne och alla mina andra fina vänner <3
 
 
 
 
Lördagsfrulle, alla fick önska sig vad de ville ha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0