Magsjuka

Den här helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Var skittaggad inför en kryssning med kollegorna. Men på fredagkväll började jag må illa. Blev lite nervös för illamåendet gick liksom inte över. Mycket riktigt jag fick springa och kräkas eller rättare sagt sitta på toan med en hink i knäet mer eller mindre hela natten och morgonen. Det var bara att ringa kollegorna och berätta att jag blev hemma. Så hela gårdagen var jag sängliggande. Orkade knappt stå på benen. Har legat mer eller mindre hela dagen idag med men orkat mig ut en stund och fått i mig lite mat. Gått ner sisådär 4 kg på kuppen. Är jag uppe måste jag kompensera med att ligga ner en halvtimme sen. Fått ny respekt för er med utmattningssymtom. Fy farao rent ut sagt. Inte varit så här dålig sen 2010 när hela familjen hade vinterkräksjukan. Men som sagt bara man slutar kräkas så är det ju downhill sen. Nu har missat två kryssningar på kort tid. Känner för att trösta mig med en sista minuten eller så.
 
Hoppas eran helg varit bättre! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0