Längesen sist

Har inte skrivit här på år och dagar sen känns det som. Livet ser dock ut ungefär som det gjorde sist jag skrev. Jag har varit lite risig och varit hemma från jobbet. Har en del sjukfrånvaro sen i höstas typ fyra dagar sen terminstart. Inte likt mig men jag fick en tuff grupp och det är slitigt som bara den. 

Roar mig däremellan. Varit på show och Pinchos samt druckit vin några gånger med fina vänner. På torsdag eller fredag åker Kim till Rumänien och jobbar ett par dagar. Snart är det höstlov och då drar jag och barnen till Göteborg ett par dagar. Ska umgås med brorsan och hans döttrar samt bompå hotell och ha det gott. 

Felix trivs bra på gymnasiet och har hittat nya vänner precis som jag hade hoppats på. Annars rullar det på med det mesta. Är väldigt tacksam för familj och vänner, mörka kvällar framför en bra serie. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0