Slut på det goda

Imorgon börjar jag jobba igen, efter sex veckors semester. Varav nästan 3 i Säffle. Men kan säga att jag ägnade sommaren åt körkortet. Perfekt sommar att göra det då vädret varit så där och Corona har ställt till det. Avslutade på topp, igår fick vi först fikagäster i form av svåger och svärfar. Sen åkte vi till svärmors stuga och badade och åt glass. Sen på kvällen gick vi till statt jag och tjejerna. Där bjöd dem mig och Jeanette på mat och dryck eftersom vi fyllt år. Så trevligt och gott! Idag har jag bara städat, röjt och tvättat. Riktigt söndagsgöra. 

I veckan som var så var jag i Säffle i tre nätter till för att träna extra. Två av tre i min grupp kuggade sin uppkörning tyvärr. Är fett osäker inför min uppkörning. Känner inte att jag kan köra tillräckligt bra för att ha ett körkort riktigt än. Tränar en del med Kim. Går det dåligts ör det bara att fortsätta. Kuggar jag så är jag helt enkelt inte redo än. Huvudsaken är att inte ge upp! 

Imorgon ska vi börja skola in min nya klass på fritids. Ska bli spännande! 

Hösten here I come! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0