Två veckor i Säffle

De senaste veckorna har jag befunnit mig i Säffle. Jag har gått en intensivkurs för att skaffa ett körkort. Det har varit två intensiva men väldigt roliga veckor. Jag åkte upp med en av mina närmaste vänner Charlie. Väl där uppe var det fyra elever till. Ellen 40 från Gbg, Lien 29 år ifrån Vänersborg, Paul 19 från Ulricehamn samt En indisk tjej Swetha 29 ifrån Gbg. Vi fann Ellen väldigt fort. Vi stöttade och peppade varandra. Speciellt vi tre. Gick och handlade på mat på Coop, skrattade och fanns där tillsammans. Vi pluggade ganska mycket bortemellan. Satt med pärmar och datorer och gjorde olika prov. Varje dag så övningskörde vi två timmar med våran lärare. Vi gjorde riskettan och risktvåan (halkbanan). Vissa kvällar gick vi ut och åt. Jag delade rum med Charlie. Och jag hade det väldigt bra där borta. Det var med tårar i ögonen jag åkte hem igen. Jag skriver teorin i veckan och klarar jag den så åker jag upp ett par dagar till och kör mer. Jag kör även med kim här hemma. Det är så roligt och nu jävlar ska jag ta det här jäkla kortet! 

Hemma igen och njuter av mina blommor där ute och att vara ledig. Har klängt en del på Kim. Han har tyvärr börjat jobba igen. Han kämpar på med renoveringen här hemma. Jag älskar honom så mycket att jag nästan spricker! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0